Nasz zespół

Dołącz do naszej Terapeutycznej Rodziny, gdzie troska, profesjonalizm i serce łączą się w jedną harmonijną całość! Pamiętaj każdy dzień jest szansą na nowe możliwości!

Magdalena Paczkowska

Koordynator Centrum Terapii dla dzieci ADRA, terapeuta integracji sensorycznej

Jestem absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie, gdzie uzyskałam tytuł magistra ekonomii. Ponadto ukończyłam studia podyplomowe na Akademii Kujawsko-Pomorskiej w Bydgoszczy, gdzie zdobyłam solidne podstawy w dziedzinie Terapii Integracji Sensorycznej. Kontynuując swoją edukację ukończyłam kurs Terapii Neurotaktylnej w renomowanym Międzynarodowym Instytucie dr Svetlany Masgutovej. Dzięki temu posiadam wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnej pracy z dziećmi w obszarze integracji sensorycznej wykorzystując również elementy terapii neurotaktylnej. Różnorodność zainteresowań i umiejętności sprawiają, że mam holistyczne podejście do pracy. Jestem osobą pełną energii i entuzjazmu, uwielbiam pracę z dziećmi. Moja pasja do ruchu i sportu, połączona z zainteresowaniem psychologią, stanowi solidną podstawę dla twórczego podejścia do terapii.
Z przyjemnością pomogę Państwa dzieciom w odkrywaniu oraz dążeniu do osiągnięcia pełnego potencjału rozwojowego.

Agnieszka Siwiak

Logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny, terapeuta zajęciowy, oligofrenopedagog

Jestem absolwentką Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Częstochowie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. Posiadam doświadczenie zawodowe w pracy zarówno z dziećmi jak i osobami dorosłymi. Na co dzień pracuję jako wychowawca i terapeuta z dziećmi ze spektrum autyzmu a także z niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy przede wszystkim kieruję się zasadą indywidualizacji, zawsze szukam pozytywów nawet w najbardziej trudnych sytuacjach. Wzajemny szacunek i zbudowanie przyjaznej atmosfery są dla mnie priorytetami w pracy z drugim człowiekiem. Prywatnie jestem mamą dorosłych synów, moją pasją jest podróżowanie, czytanie książek oraz ogrodnictwo.

Magdalena Maciąg

Logopeda

Jestem filologiem polskim i logopedą. Studia Podyplomowe Kwalifikacyjne Logopedii i Medialnej Emisji Głosu ukończyłam na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Swoje kwalifikacje stale podnoszę na licznych kursach i szkoleniach. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku przedszkolnym i szkolnym w placówkach oświatowych, instytucjach charytatywnych i prywatnych centrach terapii. Odkąd pamiętam, zawsze bardzo leżała mi na sercu troska o piękno i poprawność mowy i wypowiadania się, a dzięki mojej pracy mogę przyczyniać się w sposób bezpośredni do dbałości o tę istotną sferę życia.

Dominika Ostrowicz

Fizjoterapeuta

Ukończyłam pięcioletnie studia z kierunku fizjoterapia i uzyskałam tytuł magistra. Na co dzień zajmuję się pacjentami po operacjach, kontuzjach i różnego typu urazach ortopedycznych. Pracuję z dzieciakami nad ich wadami postawy, takimi jak skolioza, lordoza, kolana koślawe, kolana szpotawe, koślawienie stóp itp. Zajmuję się również poprawieniem u najmłodszych pacjentów ich równowagi, koordynacji i ogólnej sprawnościowej ruchowej tak, aby poprawić ich komfort codziennego życia. Niektórym pacjentom pomagam pokonać zbyt mocne napięcie mięśniowe, natomiast u innych pracuję nad słabym napięciem mięśniowym, w zależności od potrzeb. Wykonuję różne rodzaje masaży relaksacyjnych i odprężających, pozwalających pokonać wiele dolegliwości związanych z kręgosłupem. Staram się, aby każdy maluch wchodził i wychodził z terapii z uśmiechem na twarzy. Prowadzę zajęcia tak, by każdy mój podopieczny traktował rehabilitację jak zabawę.

Sylwia Janik

Psycholog dziecięcy, trener TUS SST

Jestem psycholożką, trenerką TUS. Ukończyłam studia psychologiczne o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Zielonogórskim. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami zdobyłam pracując w szkole i przedszkolu z oddziałami integracyjnymi, w ośrodku środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży oraz w środowiskowym centrum zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży. Już w trakcie studiów podjęłam się licznych działań w charakterze wolontariatu w zakresie pomocy człowiekowi, w tym w ośrodku socjoterapii dla młodzieży i w ośrodku integracji społecznej dla osób w podeszłym wieku. Każde doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzicami jest dla mnie lekcją, z której mogę czerpać. Bardzo satysfakcjonujące jest dla mnie obserwowanie, jakie zmiany zachodzą w osobach, które spotykam. W pracy z drugim człowiekiem cenię podejście holistyczne. Interesuje mnie zarówno stan psychiczny i fizyczny.

Katarzyna Kurdyś

Naturoterapeuta

Z wykształcenia jestem Ekonomistką oraz Naturoterapeutą. Studia Ekonomiczne ukończyłam w 2000 r. Wiele lat pracowałam w zawodzie z dziedziny Ekonomii, jednak zawsze moje zainteresowania dążyły w kierunku zdrowia i holistycznego podejścia do życia. Pasja i zainteresowanie tą dziedziną życia powodowały zgłębianie wiedzy na ten temat w teorii a przede wszystkim w praktyce. Zdrowy tryb życia, holistyczne podejście do zdrowia oraz profilaktyka – to motto, które towarzyszy mi na co dzień. Studia Podyplomowe z Naturoterapii ukończyłam na GWSP w Chorzowie z wynikiem bardzo dobrym. Polecam niekonwencjonalne, naturalne metody terapii i leczenia, takie jak: ziołolecznictwo, arteterapię, diety, akupunkturę, akupresurę, hydroterapię, irydologię i inne w połączeniu z praktykami klasycznej medycyny. Udzielam porad dotyczących higieny życia, zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej. Uczę obserwacji własnego organizmu, który daje nam dużo wcześniej sygnały, że dzieje się z nim coś złego. W tym kontekście wyznaję zasadę „Lepiej zapobiegać niż leczyć”.

Elżbieta Mikha

Pedagog

Jestem pedagogiem z ponad 35-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, specjalizującym się w wspieraniu ich rozwoju emocjonalnego i społecznego. Ukończyłam Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Częstochowie, gdzie zdobyłam tytuł Magistra Pedagogiki, a następnie ukończyłam studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i arteterapii na Akademii im. Jana Długosza. Nieustannie rozwijam swoje umiejętności, uczestnicząc w licznych kursach, w tym z zakresu zarządzania oświatą. W mojej pracy skupiam się na wspieraniu dzieci z różnymi wyzwaniami, w tym ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, nadpobudliwością, trudnościami w nauce oraz problemami emocjonalnymi. Pomagam dzieciom rozwijać umiejętności społeczne, radzić sobie z trudnymi emocjami i sytuacjami, a także budować pewność siebie. Moje zajęcia to bezpieczna przestrzeń, w której dzieci uczą się radzenia sobie z wyzwaniami emocjonalnymi, przeżywania porażek oraz budowania pozytywnego obrazu własnego „ja”. Prywatnie jestem mamą dwóch dorosłych synów, co wzbogaca moje doświadczenie i daje dodatkową perspektywę w pracy z dziećmi oraz ich rodzinami.

Scroll to Top